Διαβάζω Natascha Roeoesli από τα Fantasy Archives της Fantasy Gate! Bookmark and Share


Natascha Roeoesli

Γεννημένη το 1975 στην Ελβετία και μοναχοκόρη δύο φωτογράφων ήμουν αρκετά τυχερή να κληρονομήσω το πάθος για τη δημιουργία που είχαν οι γονείς μου και άρχισα να ζωγραφίζω προτού καλά-καλά περπατήσω. Εντούτοις διαφορετικά ενδιαφέροντα με απέτρεψαν από το σχέδιο μέχρι πριν από μερικά έτη. Από τότε έχω εργαστεί για διάφορους πελάτες, έχω κάνει εικονογραφήσεις για παιχνίδια ανταλλαγής συλλεκτικών καρτών (Trading Card Games), έχω σχεδιάσει εξώφυλλα παιχνιδιών και βιβλίων, αφίσες ή concept art για παιχνίδια και ταινίες.

Έχω εργαστεί επίμονα στηριζόμενη στις αυτοδίδακτες δεξιότητές μου για μερικά έτη. Τα ατού μου είναι ο σχεδιασμός χαρακτήρων. Εντούτοις εργάζομαι συνεχώς με στόχο τη βελτίωση των δεξιοτήτων μου και την επέκτασή μου σε όλες τις διαφορετικές πτυχές της ψηφιακής ζωγραφικής.

Ζω αυτήν την περίοδο στην ηλιόλουστη Ελλάδα με το φίλο μου,
Henning Ludvigsen, επίσης καλλιτέχνη, και εργάζομαι ως ανεξάρτητος καλλιτέχνης για διάφορες επιχειρήσεις παιχνιδιών και ιδιωτικές εταιρείες, όταν δε γράφω άρθρα-σεμινάρια για βιβλία ή περιοδικά.

Gallery

Original Artwork - Personal Paintings


Commissioned Artwork



Trading Card Games


Fantasy Flight Games - Call of Cthulhu
(Tcho Tcho Lama)


Fantasy Flight Games - Call of Cthulhu
Skin Weed


Lucid Raven Productions
Bards Will Sing


_________________________________________

Επισκεφτείτε το επίσημο site της Natascha και θαυμάστε κι άλλα έργα τέχνης της: www.tascha.ch
________________________________



    τα έχεις διαβάσει;

Βιβλία Fantasy

Διαβάσαμε & Κρίνουμε
Fantasy Archive

Μουσική Φαντασίας

Ακούσαμε & Προτείνουμε
Fantasy Archive

Visual Art - Ζωγραφική

Είδαμε & Παρουσιάζουμε
Fantasy Archive

Comics - Graphic Novels

Εικόνες & Κείμενα Φαντασίας
Fantasy Archive

Ταινίες & Σειρές Φαντασίας

Εντυπώσεις και Συναισθήματα
Fantasy Archive

Video Games

Η F Γωνιά των Gamers
Fantasy Archive